דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה לבית 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 693   [ נצפה 3611 פעמים ]

דלתות כניסה לבית

דלתות לבית יש מסוגים שונים. דלתות כניסה לבית הישראלי הטיפוסי, בית קומות רגיל, הן דלתות פלדה- הקרויות בפי העם "פלדלת".

דלת פלדה הן יקרות יותר ביחס לדלתות פשוטות סטנדרטיות , אולם היא הוטבעה כה חזק בתקני הבניה ובכלל בתודעת הצרכן הישראלי- עד כדי שקבלנים לא יכלו להרשות לעצמם בניית בית ללא דלת פלדה כדלת כניסה לבית.

זה עניין של מחיר וזה נקבע גם על פי דגם, מידה וכמובן היצרן.

דלתות פלדה לבית בכלל עולות חזרה על הבמה במראה חדש עם שינוי רציני בעשור האחרון - ועל פי ההערכות הם נמכרות כ- 20,000 יחידות בחודש בישראל בלבד.

דלתות הפלדה כדלתות כניסה לבית הן חזקות, עמידות, מבודדות אמינות, ומעניקות תחושת על של בטחון ושקט יחסי. דלתות כניסה לבית שהן פלדלת נוצרו כתוצאה מתחושת בטחון נחלשת לפני 3 עשורים. אוי לנו אבל אנו מתגעגעים למציאות ההיא בה בדלת כניסה לבית די היה במנעול נוסף כדי לשמור עלינו, או די היה בלהתקין "פלדלת" כדי לישון היטב כמו תינוקות. כיום צריך הרבה יותר.

דלתות כניסה לבית שהן פלדלת מיוצרות מחומרים עמידים לפריצה קלה- זה בטוח. דלתות כניסה לבית שהן "פלדלת" מקרינות ומשדרות לזרים לחפש להם מקום אחר . זר לא ירצה להשקיע כח רב זמן יקר וסיכון גבוה כדי לחדור מבעדה, עדיף לגשת לדלתות לבית אחר מקום זמין וחלש יותר.

שקט, חופש פעולה,חוסן מה הם נותנות לנו דלתות פלדה לבית ?

דלת מעניקה לנו תחושה שהיא שם לרגע הנכון. דלתות  ישמרו עלינו מכל משמר והן משדרות ביטחון. אך יחד עם זאת, גם כאשר דלתות פלדה לבית דורשות השקעה כספית גבוהה יותר - הן שוות את ההשקעה והן הוכיחו זאת. דלתות כניסה לבית "פלדלת", אשר הוכיחו אמינות בשמירה מפני פריצות וחדירות בלתי רצוניות, מותירות אותנו בטוחים מחוץ לבית ביציאה לאירועים בילויים או חופשה, וגם ביום-יום כשאנו משאירים את הילדים בבית.
איזה מחיר כלכלי שווה לזה ?

חברות הביטוח מחייבות . אין מצב שחברות ביטוח יאפשרו דלתות כניסה לבית או לעסק, משרד או מחסן ללא הגנה. המעניין הוא שדלתות מסוג פלדלת הן הנגישות והכלכליות ביותר וכל אופציה אחרת תתחיל זול ותגמר יקר הרבה יותר.

אם כך הבחירה בדלתות פלדה כדלתות כניסה לבית ברורה מאליה. היא בחירה של עלות תועלת ביחס מושלם.

אך העשור האחרון היה העדנה של יצרני דלתות מעוצבות לבית –אלה שלקחו את השלדה הכל- כך יעילה וטובה 0- ועליה ייצרו פורמטים מעוצבים. דלתות פלדה קיבלו כינויים אומנותיים, יותר מעצבים רואים ב"לוק" הזה פוטנציאל, מי שידע להפוך את המתכת הגולמית ולהפיח רוח חיים לדלתות לעיצוב ולקישוט מבואת הבית – ניצב היום המקום הראשון בסדר עדיפויות הצרכנים. איתם נמנים "וריאציה" ו "אריכא " מהמרכז ובעבר גם "בניה" הצפוני יותר

 יש גם דלתות ברזל מעוצבות לבית

דלתות ברזל עשויות בדרך כלל מפרופילי ברזל דגיל או מקצועי, והנפוץ ביותר הוא הפרופיל הבלגי. לכאורה אותו הפתרון למוצר עמיד וחזק אך אלה מקרינות משהו שונה. רבות מדלתות אלה אם הן אטומות הן קשות לעיכול, ואם הן מזוגגות הן יותר "חלון" מאשר דלת. גם הפעולה הפשוטה של פתיחה וסגירה, וגם נילה בטוחה, וגם הצליל, וגם התחושה הכללית שונים לחלוטין בדלתות ברזל. הן אינן תופסות נפח בשוק הישראלי כטרנד.

ודלתות מעוצבות מאלומיניום לבית

גם יצרני האלומיניום ניגשו לפתח המשמעותי ביותר בבית, מה הם צריכים את זה? דלתות אלומיניום לבית נרכשות משני טעמים מרכזיים. ראשית יש כבר יצרן שעובד בבית ומה הבעיה שיעשה עוד פתח? השקט של חיפוש אחר ספק.....בנוסף במקום בו העסקה היא ביו עשרות למאות אלפי שקלים אפשר להוציא מחיר טוב לדלת כניסה מאלומיניום.

בין טיעונים אלה לבין רכישה מושכלת ואיכותית לדלת כניסה לביתך- איך שום קשר!!! רכישה עצלנית כדי לחסוך היום תעלה לנו במחיר קניה נוספת מיותרת- מחר !

דלתות פלדה כדלתות מעוצבות לבית יכולות להעניק מגוון פתרונות כה רחב כולל פתרונות זיגוג, כולל סורגי נפחות מיוחדים, כולל מיגון שהן הן הדבר בשוק הדלתות הישראלי.

 

כותב המאמר הוא מרסל מזרחי מחברת נירוקס.


אתרים מומלצים : די. ג'יי לאירועים, שולחן סלון זכוכית, זכיינות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב